Våg efter våg är det enda jag ser


Jag tycker att bilder som bara visar en struktur eller vad man ska kalla det är riktigt snyggt. Svårt att förklara hur jag menar, men jag tror jag har gjort ett liknande inlägg för längesen. Jag skulle sjukt gärna vilja ha en t-shirt med mönstret från bild 1 eller 4. Hade varit jättecoolt!
 
De här bilderna tog jag igår, dagen efter stormen Simone hade varit i farten. Men jag märkte att det inte hade slutat blåsa helt och hållet, speciellt när jag var nere vid havet och tog de här bilderna. När jag stod ute på en brygga kändes det som om kameran höll på att blåsa ur händerna på mig, så kraftig var blåsten. Och kallt var det! Kläder efter väder sägs det, vilket jag glömde haha. Jaja, ju mer man fryser, desto skönare är det att komma in i värmen igen.

 Nu drar jag till Stockholm i några dagar, så fram till söndag blir det tidsinställda inlägg =)

Kommentera här: