Sailor Hat

 
Då var höstlovet avklarat och jag spenderade största delen av lovet i Stockholm tillsammans med min pojkvän och strosade runt i Gamla Stan och på Drottninggatan i flera dagar. Det blev många vändor in i skojiga butiker och jag shoppade loss ordentligt, hehe. Jag köpte bland annat de randiga jeansen på Carlings och sjömanshatten på Beyond Retro ute i Zinkensdamm. Beyond Retro är verkligen min favoritbutik av alla jag någonsin besökt. Nu har jag varit i 3 av 4 Beyond Retro-butiker i Sverige. Drottninggatan, Zinkensdamm och Arkaden i Göteborg. Den enda som fattas är en på Söder i Stockholm, men dit kommer jag säkert nån gång.
 
 

Kommentarer:

1 Miriam:

skriven

Vart har du köpt den där tröjan någonstans? :)
Jättefin blogg!

Svar: Tack! :) Den har jag köpt på en av Håkans konserter, tyvärr har jag inte sett den någon annanstans. Men håll utkik på rockhouse.se, de har en massa grejer! :)
Lisa Karlsson

Kommentera här: