Hacke Hackspett


Här är ett par bilder till som jag fotade samma dag som bilderna i det tidigare inlägget om hackspetten, eller som jag då valde att kalla den, Mr. Woodpecker. De här bilderna är egentligen inte superbra om ni frågar mig, men jag gillar dem ändå. Första bilden är väl lite mörk egentligen, och jag redigerade den lite, men det gick inte så bra idag. Men jag gillar att den blev så skuggig till slut.
Andra bilden är ganska rolig då jag fick med hackspettens rörelse på bild. Hur jag gjorde har jag ingen aning om, haha. Jag lekte i alla fall lite med kamerans inställningar och det här blev resultatet.
 
Nähä, nu är det läggdags! Klockan 11:00? Japp, det här inlägget är nämligen tidsinställt och skrevs i tisdags kväll, eftersom jag inte har mycket tid till att blogga.
 
 

Kommentera här: