Singing In The Rain

Dagens regnväder var inte att leka med direkt! Just som jag ska ta mig till skolan börjar det fullkomligt vräka ner och cykelbanorna blev helt översvämmade. Egentligen skulle jag cyklat, men det är ju inte så lätt när man håller i ett paraply, så det blev till att gå istället. Det är inte så jättelångt, ett par kilometer kanske, men jag hann bli riktigt ordentligt blöt på vägen. Jaja, lite regn skadar ju inte haha, desto skönare är det ju att komma in i värmen.
 
Nu börjar fotoarkivet bli fattigt på intressanta bilder, men på fredag åker jag till Stockholm och därifrån vidare till Italien, så snart kommer jag ha en massa roliga bilder att visa. Men bilden i dagens inlägg tog jag på Svinö i höstas. Jag minns att det regnade lite den dagen också, dock mycket mindre, och det var så mysigt att gå runt i skogen och höra dropparna på löven. Egentligen gillar jag regniga promenader, så länge man kan få lite torra kläder på sig efteråt :)

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Vilket höstigt foto, jätte fint! :)

Svar: Tack! :)
Lisa Karlsson

Kommentera här: