Klassresa

Bild från april 2012

Det blev ett lite sent inlägg idag, men jag har varit borta hela dagen på klassresa tillsammans med mina härliga tjejkompisar i floristklassen.Tidigt på morgonen åkte vi bil till Kosta Boda Art Hotel och spenderade dagen på deras spa-avdelning. Riktigt mysigt! Vi hoppade runt och lekte i poolen för fullt, så vi relaxade inte hela tiden direkt, haha. Alla fick också gå på en härlig behandling med massage, peeling, värmeinpackning och liknande. Det var så skönt att jag somnade till slut, haha. Senare på eftermiddagen åkte vi tillbaka till Kalmar och gick ut och åt. Härlig dag med ett härligt gäng!
 
Nu känner jag själv att det har blivit lite väl mycket allmänt-inlägg på sistone och helst vill jag ju visa upp mer nytagna bilder och skriva om dem istället. Men, tyvärr har jag inte mycket tid till att fota som jag nog har skrivit tidigare. Fast vi får se hur det bli framöver, jag håller tummarna för fler fotodagar!
 
Om 20 dagar är det student!!

Kommentera här: