Nu Är Jag Redo!

Större delen av eftermiddagen och kvällen har gått åt till att packa och förbereda resan som startar på söndag. Men jag ska faktiskt tjuvstarta resan imorgon och sova över på skolan tillsammans med mina kompisar som också ska med till Idre. Det ska bli verkligen bli superroligt! Min gamla lilla Nikon får följa med upp, så jag ska försöka ta mycket kort. Håller tummarna för att vi ska få se norrsken, dock tror jag att man måste ha väldans tur om man ska få se det. 
Som ni kan se kommer jag ha med mig en ganska stor ryggsäck som för tillfället är väldigt tung, men alla mina varma kläder ligger där i just nu. När vi åker ut på fjället kommer jag ha vinterkläderna på mig så klart. På nedre bilden ser ni mitt så kallade "jägarsnus". Hasselnötter, russin och mörk choklad blandat ihop blev en riktigt smaskig kombination. 
Imorgon blir nog ett blogginlägg också, sedan dröjer det till fredag innan jag skriver igen.
Trevlig helg! :)
 

Kommentera här: