A Little Piece Of Africa

Idag har det varit släkt på påskmiddag hemma hos oss, dock missade jag middagen eftersom jag praktiserade så jag fick äta i efterhand. Efter maten kopplade pappa in ett usb i tv:n och visade sina bilder han tog när vi var i Afrika och då kom jag att tänka på ett par coola smycken jag köpte och fick när vi var där. Ringen köpte jag i en butik någonstans längs vägen när vi åkte genom Tanzania och armbandet fick jag av en masai när vi besökte deras by, spännande! :)
 
Som ni kanske har märkt har det blivit väldigt mycket allmänt-inlägg på sistone. Jag vill ju försöka ha en fotoblogg och fylla på fotografering-kategorin, men jag har ingen fotoinspiration nu på vintern. Visst, man kan fota saker inomhus, men jag kommer inte på några intressanta motiv. På torsdag ska det visst komma snö igen... Så fotograferingen verkar få ligga på hyllan ett tag till, plus att jag är upptagen med annat ganska ofta. Men jag ska försöka ut och fota minst en gång på påsklovet :)
 
Ha det fint!
 

Kommentera här: