Minnen Från Konserten


Självklart kunde jag inte låta bli att köpa lite Håkan-prylar efter konserten, haha. Det blev en tröja, en väska och ett linne till slut. Linnet är egentligen ett kill-linne, men alla tjejmodeller var slut, och minsta storleken som var kvar bland killarnas linnen var storlek medium. Så det blev nästa som en liten klänning istället, haha. Jag har använt grejerna rätt mycket redan, speciellt väskan. Den använder jag varje dag =)
 
Nu har jag ju varit dålig på att blogga igen, men som många gånger tidigare har jag inte haft tid. I förrgår var jag till exempel ute på mitt första stora fotouppdrag, ett bröllop. Det var fantastiskt kul att få äran att fota Sandras och Ingemars bröllop, och de var så vackra att jag blev helt rörd under vigseln. Jag är väldigt glad för deras skull och önskar dem all lycka i livet!
 
 

Kommentera här: