Ett självporträtt

 
Idag provade jag på att ta lite självporträtt. Det är väldigt sällan jag gör det, men jag tänkte som sagt ge det ett försök. Självporträtt är inte riktigt min grej tror jag, jag tycker det känns konstigt att stå för sig själv framför kameran :P Så jag föredrar att ta bilder på någon annan :D
 
Idag har för övrigt varit en bra dag :) Jag har fotat ganska mycket och mitt i fotograferandet träffade jag på en kompis som jag inte sett på fyra månader eftersom han flyttade utomlands för att plugga, så det var jättekul! När jag kom hem var jag (som vanligt) blöt och iskall, så då var det mysigt att gosa ner sig i fåtöljen med en påse naturgodis och datorn. Fredagsmys!
 
Jag har för övrigt upptäckt att jag har blivit helt galen i solnedgångar. Det är så otroligt vackert! Därför har jag tagit en massa bilder på det idag, de kommer upp senare på bloggen :) 

Kommentera här: