Välkommen hit våren!

Pappa kom med en trevlig liten överraskning när jag åt frukost idag. En vintergäck! Vi vet alla vad detta innebär, våren är på väg! Nu dröjer det förhoppningsvis inte länge innan man kan gå ut utan vinterjacka och kängor. Och nu hör jag småfåglar sjunga utanför fönstret! Det är nästan så att jag vill sjunga tillsammans med dem, men jag hade troligtvis låtit som en skata istället eftersom jag är förkyld. Igår hade jag över 39 graders feber och låg i sängen i cirka 20 timmar av dygnet (skämtar inte!). Men jag tror att det börjar gå åt rätt håll för idag är jag uppe och igång. Har till och med suttit med gitarren och sjungit (kraxat) lite, ett gott tecken på att jag börjar bli bättre :)
 

Kommentarer:

1 Johanna Fåglund - Fotograf & Makeup-artist:

skriven

Sv: Tack! :D

Kommentera här: