Naturen Är Ett Konstverk

Vattendroppar är ett av de finaste motiven jag vet, speciellt när man hittar dem ute i naturen. Det är så vackert när de gnistrar och speglar omgivningen :) De här bilderna tog jag i höstas och har nog visat några bilder från samma tillfälle tidigare i min tidigare blogg. Åh, nu längtar jag verkligen ut i naturen! Ligga på en äng och titta på molnen som drar förbi, plocka blåsippor, springa barfota i gräset... Dock är det ju inte direkt vårväder nu haha, snökaos snarare. Så jag får väl vänta antar jag :)
 
På tal om att vänta, det har gått över tre veckor sedan jag beställde min fotobok så jag ringde till företaget igår för att höra vad som gått fel. Det visade sig att det var något jättestrul med en central av något slag. Så de skickar en ny direkt, så den kommer nog om några dagar. Alltid lika kul att plocka upp ett paket ur brevlådan :)

Kommentera här: