Förvirrad Måndag

Oj, idag blev det ett lite senare inlägg än vanligt. Jag har haft så fullt upp med hemtenta i buddhism, muntligt föredrag i svenska C och gitarrlektion att jag glömde bort bloggen. Men nu är jag här och funderar på vad jag ska skriva.
Jo, bilden tog jag för snart ett år sedan. Jag var ute på en vanlig promenad när jag fick för mig att klättra upp för en liten kulle jag gått förbi flera gånger. Där uppe fanns en stor grusplan full av konstiga grejer. De här betongväggarna liksom, vad är det? Det var ganska roligt att gå omkring där och bara kolla på sakerna, dock kände jag mig lite iakttagen när jag var där. Läskigt, haha :) Tror jag får ta och gå dit sen i vår igen för att se om det har kommit nya grejer att fota :)
Idag bokade min mamma en resa för henne och mig till Italien! Vi åker i maj, ska bli superkul! :D

Kommentarer:

1 Sander Broström:

skriven

Vilket spännande ställe, gillar verkligen bilden! :)
// Sander

Svar: Tusen tack! :) Ja, det är ett ganska roligt ställe. Det ska bli kul att gå tillbaka lite längre fram :)
Lisa Karlsson

Kommentera här: