Amazing Planet - Boktips

Jo, jag gick på bokrean och småtittade lite igår och fick syn på den här boken. Jag har aldrig hört talas om fotografen tidigare, men lockades av det billiga priset, hehe, så jag köpte den :) Boken är full av otroliga bilder från hela världen och rolig fakta om spännande platser, så jag tycker att jag gjorde ett riktigt bra köp :) För att ni ska få en lättare uppfattning om hur stor boken är jämförde jag den med en tändsticksask, det är inte direkt en bok man ligger och läser i sängen innan man ska somna, haha. Tung är den också! Jag kunde inte låta bli att väga den när jag kom hem och vågen stannade på närmare 4 kilo!
 
Idag kom jag för övrigt att tänka på att vi inte har en enda tom vitt vägg i hela huset. Ganska irriterande om man vill ha en vanlig vit bakgrund när man fotar. Jaja, nu fick ni ta del av lite av vår vardagsrumskonst, haha :)

Kommentera här: