Amanda Jenssen

 
I Kalmar har vi årligen en stadsfest som pågår under tre dagar och erbjuder lite olika idrottsevenemang och väldigt mycket musik, plus en hel del barnaktiviteter. En av kvällarna spelade Amanda Jenssen på Stortorget, så jag och några kompisar drog dit, efter att ha sett vår kompis Rickard uppträda med sitt band Phisheye på en annan scen (skriver om dem en annan dag). Dock stannade jag inte länge under Amanda Jenssens spelning eftersom jag skulle vidare och se mina kompisar spela en halvtimme senare, men några låtar hann jag höra, och som ni ser hann jag även knäppa ett par bilder. Det var kul att se henne, hon har en riktigt härlig och egen stil. Tummen upp!
 
Just det, det här triathlonet jag pratat om vid flera tillfällen, om någon kommer ihåg. Jag hoppade faktiskt av ungefär en vecka i förväg. Under sommaren har jag inte haft tid eller ork till att träna och jag fick se att det var många, många hundra som anmält sig, vilket betyder att det skulle bli trångt under simdelen. Så av säkerhetsskäl hoppade jag av. Dessutom hade jag ändå inte kunnat vara med, eftersom jag var sängliggande med nåt influensa-liknande under tävlingen. Men jag ska i alla fall vara funktionär under Iron Man på lördag, ska bli ascoolt!
 
 

Kommentera här: